19 Ocak 2023 Perşembe

Evet nerde kalmıştık...

 Öldükten sonra bu notların bir hatıra olarak kalacak olması ne garip değil mi. Bu fenomenin farkına çocukken varmıştım. Online oyun illaki oynamışsınızdır. Çocukken birinci şahıs çok oyunculu oyunlardan birinde oyuniçi bir arkadaşım vardı tabi oyna oyna bir ekip oluyorsunuz. Haliyle ekip büyüyor ve iletişiminiz gelişebiliyor. Çok iyi bir hesap kasmasına rağmen son seviyeye gelirken oyuna girmemeye başladı ben de merak ettim durumu. Diğer arkadaşlarına sorduğumda öldüğü haberini aldım. Düşünsene Allah rahmet eylesin ölmesi bir yana senin için artık o şahıs o hesapla bir olduğu için o hesabın adını görünce o arkadaşın geliyor aklına. Benzeri olaylar illaki çevrenizde yaşanmıştır.Hatta yakın zamanda Sergen Deveci kaza yapmıştı ve en yakın iş arkadaşlarından hayatını kaybedenler oldu. Düşünsenize iş çıkışı eve veya nereye gidecekseniz oraya yola çıkıyorsunuz iş çıkışı o yorgunluk arkadaşlarınızın espri ve kahkahalarıyla ve birazda belki içiyorsanız iyi geliyor fakat o da ne yola çıktınız Allahın cezası otoban yollar canlı cansız insan hayvan dinlemiyor katı kuralını uyguluyor dikkatli olmazsan hem kendi hayatını hem de başlarının hayatını riske atıyorsun. Çok değil birkaç saat önce beraber çalıştığın, şakalaştığın iş arkadaşın artık yok ne acı değil mi. Garip ve hüzünlü olup insana hayatı sorgulatan bir fenomenle başladık biraz da kendimden bahsedeyim Harvard üniversitesinin CS50 Bilgisayar Bilimleri dersini(CS50' s Introduction to Computer Science) aldım. C++, Python, Java gibi yazılım dillerini öğrenmeye çalışıyorum. En altta derste ilerlememin görselini atacağım. Not tutmayı severim Bilgisayarımda önemli yerlerin ekran görünüsü var ve tabiki deftere not alıyorum. Belirli bir farkındalığa varmak için çağımızın en önemli platformlarından olan Youtube' da iş görüşmeleri ve yazılımda önemli noktalar için videolar izliyorum. Her zaman söylediğim gibi bir işte bir yere kadar gelmek istiyorsanız kesinlikle o iş ile ilgili Youtube' da videolar izleyin, bu size farklı bakış açısı katacaktır çünkü başkası çekiyor ve başkası farklı düşünüyor olabilir ya da sizin farketmediğiniz şeyleri farkediyordur ya da o da farketmiyordur ve onun farketmediğini farkedebilirsiniz izlerken. Garip bir cümle oldu ama asıl konu kendinizi geliştirmek. Allahın cezası Ocak ayı benden çok basamaklı ciddi miktarda para çıkışı yaptırdı artık bela bir ay olarak görüyorum tabiki kısa sürer bu. Spora devam, kitap okumaya devam, işe devam, yazılıma ve okula devam. Hayatta geldiğiniz yeri ve yaşadıklarnızı Another Love şarkısı eşliğinde anımsamak... Çok garip...
Okul ortalamam 3,95/4 gibi bir seviyedeydi düne kadar :). Olabildiğince çabalamak koşturmak lazım. İnternette şuan inanıyorumki bir yerden bir yere veri çekme ve sınıflandırıp değerlendirme olayını çözen insan milyarder olmaya çok yakın insandır. Günümüzde o elinizdeki telefonda veya karşınızdaki bilgisayarda veya internete bağlı hangi cihaz olursa olsun o verilerin o ekranın önünüze getirilmesi çok ciddi paralar döndürüyor. Hayata genelde Naturalist bakıyorum. Bazen Dogmatizm bazen Pragmatizm bazen de Pozitivizm baskın geliyor ama asla Optimist olmadım olabileceğimi de düşünmüyorum. Madem iyi olabiliyor e hadi yap. Madem oluyor yap arkadaş. Öyle kolay olmuyor çok faktör var çok olay var çok gerçeklik var işlerin yürümesine etki eden... Bir de değinmeden geçemeyeceğim şu aşk olayları ve oradaki iki aşığın veya bir tekinin optimist davranması beni  öldürüyor bahsi geçmişken. Herif veya Karı senin hayatını bellesin sen hala iyi duygularla yürütmeye çalış ah aklıma gelmesin birdaha, lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar