25 Mayıs 2022 Çarşamba

Hangi dilleri öğreniyorum?

Merhaba bu yazımda şuan aktif olarak hangi dilleri öğrenme sürecinde olduğumu yazacağım.Öncelikle anadilim Türkçe, ikinci en iyi bildiğim dil İngilizce(Upper intermediate seviyesindeyim) üçüncü olarak Arapça konuşma ve dinleme konusunda iyiydim fakat son zamanlarda okuma ve yazma becerilerimi geliştiriyorum. Geçen hafta İspanyolca ve Almanca dillerini de öğrenme listeme ekledim. Şöyleki en azından günlük yaşamda konuşabilecek kadar öğrenmeyi planlıyorum ve tabi ilerisi gelirse iyi derecede yapacaksam dil sınavlarına girip iyi derecede bildiğimi somut bir şey ile tescilleyeceğim. Size tavsiyem kesinlikle Dünyanın en popüler dili olan İngilizceyi iyi derecede öğreninki ileride işinize yarasın veya en azından ingilizce biliyorum şu şeylerde işime yarar diyebilesiniz. Nereden öğrenebilirim diyecekseniz benim kitap kaynaklarım var ama daha önemlisi Youtube, Udemy, Khan academy gibi müthiş yararlı kaynaklara erişimim var. Bu örneklerini verdiğim kaynaklar şuanki yaşadığımız hayatta işimize yarayabilecek çok şey barındırıyor.En basitinden size meslek bile kazandırabilecek güçteler. Çevirmen olabilirsiniz, internette veya bilgisayar teknolojilerinde kendinizi geliştirebilir ve o işlerde fikirler üretebilir ve pazarlayabilirsiniz. Bir düşünsenize zaman her türlü geçiyor ve 5 yıl hatta 10 yıl o kadar hızlı geçecekki farkına bile varamayacaksınız neden bu zamanı tutamazken yanımızda kendimize birşeyler katmayalım? Ben kendimden örnek verecek olursam saçlarım dökülmeye başladı, saçımda beyazlar çıkmaya başladı ve bundan 7 yıl sonrasına gerek maddi açıdan gerek yetenek ve bilgi açısından sıradan Kel biri olarak girmek istemiyorum. Siz de kendinize bir zaman dilimi belirleyin ve ufak adımlarla o hedefinize varabileceğiniz bilincine varın lütfen.Hedefinize giderken lütfen şu Ego,id ve süperego konusunda bilinçli olunuz. Egonuz doğası gereği id ile süperego arasında kalıyor lütfen bunu Süperego lehine kullanın ve motive kalın(Günlük eğlenceler sizi uzun vadede mutlu etmez) Son olarak dil ile ilgili fotoğraf eklemem doğru olurdu fakat ben konudan daha önce ve daha önemli olan bir konu hakkında fotoğraf ekliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar