25 Mayıs 2022 Çarşamba

Birkaç Ekran görüntüsü ile Hisse senedi ve Kripto

 Merhaba hisse senedi ve kripto konusunda yatırımlarım var demiştim ve birkaç ekran görüntüsü paylaşmak istedim. Bunlar kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir ve birde kesinlikle gösteriş değildir o yüzden kazancımı ve ne kadar param olduğunu gizledim(olması gerektiği gibi). Hisse senedi portföyüm al satlardan dolayı şuanki kar/zarar yüzdeleri  birkaç ay içerisindeki değişimi gösterir. Bazen bankam sat tavsiyesi verdiğinde yüksek kârda olan hisselerden satış yapıyorum ve al dediği zaman alım yapıyorum. Fotoğraflarda paylaşacağım şeyler; en çok kullandığım bankadaki hisse senedi portföyüm,kripto para alış ve satış emirlerimden bazıları(isimleri kapatacağımki yatırım tavsiyesi olmasın) ve hisse senedinde şuanki en yüksek kâr yüzdem ve en yüksek zarar yüzdem. Yatırım konusunda önemli ilkelerimden biri hep daha çok kazan ve daha az harca olmuştur. Umarım siz de kendinize uygun bir para yönetimi modeli oluşturursunuz, görüşmek üzere...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar