15 Mayıs 2022 Pazar

Merhaba Blogger ben Ahmet Deveci

 Merhaba blogger,  iş ve hobilerimden kalan zamanı iyi değerlendirmek ve öğrendiğim ya da merak ettiğim şeyleri sadece kendime değilde yazılı olarak burada kayıt altına almak güzel bir macera olacak. Hali hazırda günlüğüm ve yapılanlar/yapılacaklar listemi yazılı olarak tutuyorum. Tanımlayıcı olarak 26 yaşındayım, 179cm boyunda ve 95 kiloyum. Şuan aktif olarak Arapça konuşabiliyorum fakat okuma ve yazma için henüz giriş aşamasındayım. Arapça okuma ve yazma konusunda ilerliyorum. İngilizceyi upperintermediate yani ortalamanın üstünde okuyabiliyor, anlayabiliyor ve konuşabiliyorum.Yökdil sınavında ingilizceden iyi bir puanım var. Arapçayı şimdilik sadece konuşabiliyor ve anlayabiliyorum. Türkçeyi okuyabiliyor,yazabiliyor, konuşabiliyor ve anlayabiliyorum. Tek tük Almanca, İspanyolca, İtalyanca ve Fransızca biliyorum onlar da ya dizilerden ya da yurtdışında olan akrabalarımdan ve arkadaşlarımdan öğrendiklerim kadarıyla(Nesneler, hareketler ve durumlar gibi kelimeleri genelde anlıyorum). Aktif olarak spor yapıyorum ve fit olma hedefim var. Bir hedef belirlediğim zaman onu elde etmek için çalışırım ve gerektiği kadarıyla zamana yayar ve elde ederim. 2014 yılından beri İstanbulda eğitim ve iş amaçlı bulunuyordum 2022'nin Şubat ayında memleketim Hatay'a taşındım ve aktif olarak Hatay Eğitim ve Araştırma Hastanesinde görev yapıyorum. Motivasyonu yüksek biriyim. Youtube'da Ahmet Deveci diye amatör bir kanalım var içerisinde alıntı komik videolar ve kendi çektiğim videoları paylaşıyorum. Her konuda bilgim yoktur, her konuda bir şey biliyormuş gibi konuşmam bence bazen susmasını bilmek gerekir. Dürüst bir insanımdır yalanı sevmem ki bu Dünyada yalan söyleyecek kadar çekindiğim bir insan yok şuan. Blogger'ın bana iyi geleceğini, güzel ve eğlenceli şeyler paylaşacağımı umuyorum. 15.05.2022 Ahmet Deveci(ahmet19830)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar