29 Mayıs 2022 Pazar

Herkese iyi pazarlar

 Merhaba, herkese iyi pazarlar dilerim.Bugün maalesef yine erken uyandım, duşumu aldım, namazımı kıldım, sabah kahvaltımı kahvaltılık gevrek ile yaptım, Arapça videolarına girip birkaç soru çözüm videosu izledim ve notlarımı aldım. Almanca birkaç video izledim, İspanyolca giriş seviyesindeki kısımlardan bazılarını tekrar izledim, kışlık kıyafetlerimi ayırdım malum küresel ısınma hayatımızı allak bullak etse de yaz geldi, sabah egzersizimi yaptım ve piyasaya göz attım(Dün dünya kadar masraf yapmışım ama neyseki masraflarımı piyasadan çektiğim kâr ile karşıladım/Bu arada bunları masraflarımı gidermek için al sat yapmalık ayırdığım paradan yaptım). Birde gündemde Luna diye bir kripto para insanların hayatını %99 değer kaybı yaşayarak mahvetmiş, benim işime geldi en dip seviyeden al sat yapıp kâr ettim(geçmişte de al sat yapıp iyi kârlar almıştım iyiki elimde tutmamışım) ve soran birkaç arkadaşıma da kâr ettirdim. Bu piyasaya girenler riski göze alarak girdiğini bilmeliydi ve tabi açgözlülükten uzak durmak gerek. İnsan gidipte çoluğunun çocuğunun rızkını, evini, barkını piyasaya yatırıp yem etmez ya, mantıklı mı ya sen gidip evini, arabanı sat borsaya yatır olacak iş değil. Hadi örnek vereyim mesela bu kazandığın parayı borsadan kazanmışsındır veya havadan bir para gelmiştir tabiki bu parayı nasıl harcayacağın veya değerlendireceğin senin tasarrufundadır ama yapılması gereken şeyler vardır yapılmaması gereken şeyler vardır. Zarar edenler için geçmiş olsun dileklerimi buradan ileteyim.Neyse konumuza geri dönelim, bugünlük yaptığım işler bu kadar, sanırım dünden kalan ağrılar ve yorgunluğu dinlenerek geçireceğim. Dinlendikten sonra duruma göre antrenman da yapabilirim.Çalışma masam ve notlarım hakkında birkaç fotoğraf ekliyorum.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar