28 Mayıs 2022 Cumartesi

Bugün ne yapacağız

 Merhaba bugün her zamanki gibi erken uyandım, ev işlerini sabahtan hallettim, güneşlendim, kahvemi içtim, Nutuktan rastgele sayfa açıp okudum, Dünkü antrenmandan sebepli kas ağrılarım devam ediyor, Dün tüm vücut çalıştığım için bugün Biceps, Triceps ve karın kası çalışıp Kardiyo yapacağım.Şimdi kahvaltımı hazırladım yumurtamı yiyip kahvemi içeceğim ve sonra  vitamin,mineral,balık yağı,propolis,çinko gibi takviyelerimi alacağım.Borsada işler biraz yavaş işliyor, dün kriptolarda yapabildiğim işlem sayısı 10 civarı oldu piyasa hareketsiz olduğu için düne ayırdığım paraya sadece %20 civarı kâr yapabildim.Hisse senetlerinde bazı alımlarım gerçekleşmemişti onların emirlerini tekrardan girdim.Bu arada sağlığıma daha çok dikkat etmem gerektiği bilincine varıyorum. Bu takviyeler, beslenme tarzı, spor, zihinsel farkındalık, spiritüel tatminler, dini farkındalık hepsi birbirini ve sağlığımı etkileyen önemli kavramlar. Örneğin benim normalde takılara karşı alerjim vardır o yüzden saat,kolye,küpe tarzı şeyler takamaz veya dokunamazdım ama bir yandan da sağlığımı daha sıkı takip etmem gerekiyordu o yüzden gidip bir Apple watch 7 satın aldım(kordonu denedim ve kolumda tahriş yapmadı) ve adımlarımı,egzersizlerimi,farkındalıklarımı,notlarımı,kandaki oksijen değerimi,nabız değişimlerimi,ekgmi takip edebiliyorum. Özeleştiri olaraktan Çocuklara teknoloji bağımlısı derken ben teknoloji bağımlısı olmuşum yani bu saat bence bir ihtiyaç ama mesela arkadaş ortamında bu popüler markanın 14. seri telefonu çıkacak alır mıyız gibisinden sohbetler açılıyor zaten elimde 12. serisi var farkındalığım ağır basarsa birkaç yeni özellik dışında bir şey katmayacağı için almayabilirim. Teknoloji ne çok değişti ya Alo alo durumundan ekran pikseline, verdiği 90 Hz'den 120 Hz ekran yenileme hızına,işlemcisine, kamerasına telefonlar çok değişti. Aslında bir bakıma teknolojik bir evrimsel süreç: Şöyleki tüm ihtiyaçlarımızı yanımızda en çok bulundurduğumuz cihazdan karşılayabilecek evreye geldik. Kim bilir birkaç yıla akıllı bileklik,akıllı küpe, akıllı saç bandı, akıllı gözlük, akıllı maske gibisinden şeyler gelmesi şaşırılacak bir durum olmaz. Birde şu teknolojiyi paraya ve gelire dönüştüren insanlar cidden saygı duyulması gereken insanlar. Neyse yazımızı şuan ne yaptığımla bitirelim. Yazımı bitirip kahvaltımı edip Arapça, İspanyolca ve Almanca çalışacağım birde belki birkaç bilmediğim İngilizce deyimlere bakarım. Sağlıcakla kalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar