13 Aralık 2023 Çarşamba

Güncel Durumumuz

Sevgili misafir hoşgeldin. Bir süredir yoktum çünkü işlerim ve eğitimlerim aşırı yoğundu. Yazılım konusunda gelişmeye devam ediyorum. Google Oyun ve Uygulama Akademisi sayılı seçilen kişiden biri oldum, Unity ile oyun geliştirme eğitimime başladım. Akbank Cisco Siber Güvenlik Analisti eğitimim devam ediyor 2. aşamadayım. Kişisel gelişim eğitimlerime devam ediyorum aynı zamanda hastanede işe devam ediyorum. Zamanım oldukça da online oyun vb. ile kafa dağıtıyorum. Önümüzdeki 5 yıla beklentim biraz biraz netleşmeye başladı; en az 6 dil bilmek(Şuan İspanyolca, Arapça, Türkçe ve İngilizce ile devam ediyorum 2 dil daha eklemek iyi olacak.). Keman eğitimim devam ediyor sırada Piyano çalmayı öğrenmek var. Yazılım dillerinin en az 4' üne hakim olacağım. İşyeri açabilirsem önce ilk işyerimi açacağım sonra 2. şubeyi de açabilirim plan olmadığı için hayata henüz geçirmedim. Şimdilik yazacaklarım bu kadar ziyaret edip yorulup okuduğun için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar