18 Aralık 2023 Pazartesi

18.12.2023 Pazartesi Günüm

 Merhaba okuyucum, evimin tadilatta olması nedeniyle abimin evinde kalıyorum haliyle tüm sistemi burada kurdum. Kendi evim kadar olmasa da özgürüm istediğim şeyleri yapabiliyorum. İşçi bulunamaması sebebiyle tadilat 1-2 aya anca bitecek ki zaten o eve ihtiyacım yok şimdilik. Gün içinde Siber güvenlik, Unity, 3D tasarımlar, Sanat gibi şeyler çalıştım ve bugün dün yapmam gereken odun kesme işini yaptım. Yeni aldığım motorlu testereyi deneme şansım oldu verdiğim paraya değdi(100 bin tlye yakın alet edavat aldım hobi amaçlı. Bilgisayar tamirinden motorsiklet tamirine kadar bayağı iş görecek. Kaynak makinası, Lehim makinası,Taşlama makinesi, Testere, 2 tür matkap, tornavida ve anahtar setleri, minik elektronik tamir seti vb. bildiğin amatör bir tam kapsamlı ev bahçe işleri adamı oldum. Neyse bugün bahçemde bir hava aldığıma göre sanal gelişmeye dönebiliriz. Spora ve halısaha maçlarına umuyorumki 2 ay içerisinde yoğunluğum geçince başlayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar