20 Mayıs 2022 Cuma

İşe gitme zamanı

 Herkese Günaydın saatimiz 5.30 u gösteriyor, bugün işe gitme günü, ayda 6-7 gün çalışalım bir zahmet değil mi 😅. Maalesef erken uyandık, yüzümüzü soğuk suyla yıkadık ardından saçımızı yıkadık malum iş var(Kaslarımın ağrısı geçmedi, biraz daha uyusam iyiymiş). Bugün zamanım olursa Sosyal medyada dikkat edilmesi gereken hususlara yönelik bir yazı yazmayı düşünüyorum ve birde Alanında uzman 10 kişiye 15’ er soru olacak şekilde sorular sormayı planlıyorum.Genelde sağlık alanında merak edilenler olarak gidecek ama yapabilirsem ekonomik ve sosyal anlamda da uzmanlara sorularım olacak.Güzel bir çalışma olacağını düşünüyorum. Havalarda hafif ısınmaya başladı.Yaz yaklaştıkça tatil planları da yavaşça geliyor. Bu yaz biraz daha aktif bir yaz olsun istiyorum, yapabilirsem yurtdışı tatili yapacağım ve ülke olarak aklıma ilk İtalya geldi. Tatili beraber yapabilecek birisi veya birileri olmayınca biraz zor oluyor kararlar. Ben henüz Avrupa turuna katılmadım ama kesinlikle katılmayı düşünüyorum en az 10 ülke görmeli en az 10 ülkenin insanıyla tanışmalı.Bugünkü yazımızı kısa tutalım herkese hayırlı Cumalar dilerim…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tekrar Merhabalar

 Yine bir pazar günündeyiz. Bugün güzel bir gün de akademik ve kişisel gelişim anlamında yeterli bir gün değil daha doğrusu bir süredir bitk...

Popüler yayınlar